Používateľské rozhrania a používateľský zážitok
Informácie o predmete
Zoznam alternatívnych tém
Cvičenia
1
Úvod do základov UX
2
Výskum UX
3
Konceptuálny Model
4
Scenáre Použitia
5
Low Fidelity
Wireframing
6
High Fidelity
Prototypovanie I
7
High Fidelity
Prototypovanie II
8
Vyhodnotenie 1. prototypu
9
Zapracovanie výsledkov
10
Z Figmy do webu
11
React, Grafické komponenty
12
Finalizácia webového prototypu
Zadania
1
Zadanie BP – úvod
5
Odovzdanie 1 - Výskum a Návrh
9
Odovzdanie 2 - Prvý Prototyp
12
Odovzdanie 3 - Druhý Prototyp
13
Zadanie pre Skúšku
Prednášky (2024)
1
Úvod, základné princípy
4
Princípy a pravidlá pre dobré UX I
5
Princípy a pravidlá pre dobré UX II
9
Z Figmy do rýchleho HTML+CSS prototypu
10
Typografia a rozloženie
Prednášky (2023)
1
Úvod, HCI, základná terminológia
2
Používateľské rozhrania a ich história. Ľudské vnímanie a výkon.
3
Konceptuálny model, cyklus návrhu interakcie
4
Dizajnové myslenie, analýza, prototypovanie
5
Princípy a usmernenia pre UI dizajn
6
Vyhodnotenie použiteľnosti, zber dát, meranie výkonu používateľa
7
Text a typografia
8
HTML a CSS
9
CSS layout, prístupnosť
10
Použivateľské rozhrania systému Unix
11
Návrh s ohľadom na chyby, emocionálny dizajn
Online zdroje
Doménová analýza, Konceptuálny model
Mini-videá a tutoriály
Moodle
Discord server
Konceptuálny model, cyklus návrhu interakcie
Témy
7 štádií akcie podľa Normana
Signifiers, Constraints, Standards, Mapping, Feedback
Model interakcie a konceptuálny model
Dizajnový cyklus interakcie
Dizajn centrovaný na používateľa
Prezentácia
Prezentácia
Zdroje
Conceptual Models in a Nutshell
Video záznam
Záznam z 2023