High Fidelity Prototypovanie II

Ciele

  1. Finalizovať prototyp používateľského rozhrania vášho zadania BP.

Postup

Krok 1: Zadanie BP

Pokračuje s protypovaním a sfinalizujte prototyp pre účely používateľského testovania. Základné kritérium je vytvoriť aspoň jeden prototyp, v ktorom je možné vyklikať aspoň jeden príbeh používateľa. Pokiaľ je scenár príliš jednoduchý, môžete ich spojiť viacero do jedného prototypu.

Poznámka

Skratky pre prácu s bežiacim prototypom v nástroji Figma:

  • Z - zoom
  • R - reštart prototypu
  • Šípky doľava a doprava - skok na predch. alebo nasl. obrazovku
  • V hornej lište vpravo sa nachádza menu, v ktorom sú možné špecifickejšie nastavenia prototypu
  • V hornej lište vľavo sa nachádza ikonka pre zobrazenie zoznamu prototypov na danej stránke (Page), pričom je možné medzi nimi dynamicky prepínať.