Odovzdanie 3 - Druhý Prototyp

Druhý (HTML) prototyp (12. týždeň)

Ako odovzdať

Odovzdávajte do formulára prostredníctvom systému Moodle, Zadanie BP – časť 3.

Podmienky:

  • Potrebné odovzdať: 1 odkaz na Miro Board prostredníctvom formulára
  • Termín: pred začatím 13. cvičenia

Obsah

  • Odkaz na nový Miro Board s názvom Bakalárska práca – 3. časť.
    • Musí viesť k otvoreniu vášho Miro Boardu v sekcii, kde sa nachádza obsah vytvorený vo fáze 2. prototypovania a používateľského testovania.
    • Musí obsahovať obrázky webového prototypu a odkaz na GIT projekt.
    • Musí obsahovať odkaz na max 3 min video s ukážkou používania (vyklikanie scenára) a plnej responzivity.
      • Vybrané videá budú na konci semestra publikované na sociálnych sieťach katedry, nastavte ich teda prosím ako verejné.

Požiadavky na Miro Board

Miro Board by mal obsahovať všetko, čo predch. verzia a naviac sekciu „2. Prototyp“, v ktorej sa majú nachádzať rovnaké časti, ako v Zadaní – časť 2, no tentokrát s druhým prototypom, pričom používateľské testovanie je dobrovoľné. Ak ste ho robili, potom v Miro Porovnajte výsledok SUS z oboch testovaní.

Požiadavky na Prototyp

  • Realizácia prototypu 2 vo forme súborov HTML a CSS, a prípadných obrázkov a/alebo kódu v jazyku JavaScript.
    • komponentová štruktúra - použitie webového rámca a existujúcej knižnice komponentov je výhodou,
    • prototyp musí umožniť vyklikať aspoň jeden scenár (ak má menej ako 5 krokov, potom 2-3 scenáre),
    • prototyp musí byť
      • responzívny (podporovať rôzne veľkosti obrazoviek),
      • prístupný,
      • mať vhodnú štruktúru celého kódu zodpovedajúcu štruktúre Figma prototypu.
      • konzistentne používa dizajnový systém
    • Prototyp môže obsahovať simulované lokálne dáta a simulovanú funkcionalitu, nepotrebuje zatiaľ databázu ani backend,
    • Interaktivita môže byť obmedzená iba na prechod medzi stránkami/stavmi po kliknutí na odkaz alebo tlačidlo, vítané je použitie routera.

Poznámka

Nie je potrebné vytvárať dizajnový skvost, radšej sa sústreďte na konzistentné používanie dizajnového jazyka. Štýlujte len to, čo musíte a vytvárajte len tie komponenty, ktoré knižnica nemá. Pekne naštýlované zadanie je úloha nad rámec základného zadania.

Upozornenie

Akýkoľvek rámec postavený na jazyku JavaScript (React, Angular, ...) je pre implementáciu druhého prototypu vítaný, no kód nahrajte na GIT bez adresára node_modules, prípadne iných štruktúr automaticky stiahnutých alebo generovaných projektom (napr. NazovProjektu.iml, .idea).