Používateľské rozhrania a používateľský zážitok
Informácie o predmete
Zoznam alternatívnych tém
Cvičenia
1
Úvod do základov UX
2
Výskum UX
3
Konceptuálny Model
4
Scenáre Použitia
5
Low Fidelity
Wireframing
6
High Fidelity
Prototypovanie I
7
High Fidelity
Prototypovanie II
8
Vyhodnotenie 1. prototypu
9
Zapracovanie výsledkov
Zadania
1
Zadanie
5
1. odovzdávka - Výskum a Návrh
9
2. odovzdávka - Prvý Prototyp
12
3. odovzdávka - Druhý Prototyp
13
Súhrnná správa (súčasť záverečnej skúšky)
Prednášky
1
Úvod, základné princípy
2
Používateľské rozhrania a ich história. Ľudské vnímanie a výkon.
3
Konceptuálny model, cyklus návrhu interakcie
4
Princípy a pravidlá pre dobré UX I
5
Princípy a pravidlá pre dobré UX II
6
Vyhodnotenie použiteľnosti, zber dát, meranie výkonu používateľa
8
Typografia a rozloženie obsahu (layout)
8
Použivateľské rozhrania systému Unix
9
Z Figmy do rýchleho HTML+CSS prototypu
11
Návrh s ohľadom na chyby, emocionálny dizajn
Online zdroje
Doménová analýza, Konceptuálny model
Mini-videá a tutoriály
Moodle
Discord server
Prehľad predmetu
Týždeň
Cvičenia
Zadania
Prednášky
Online zdroje
1.
Úvod do základov UX
Zadanie
Úvod, základné princípy
-
2.
Výskum UX
-
Používateľské rozhrania a ich história. Ľudské vnímanie a výkon.
-
3.
Konceptuálny Model
-
Konceptuálny model, cyklus návrhu interakcie
-
4.
Scenáre Použitia
-
Princípy a pravidlá pre dobré UX I
-
5.
Low Fidelity
Wireframing
1. odovzdávka - Výskum a Návrh
Princípy a pravidlá pre dobré UX II
-
6.
High Fidelity
Prototypovanie I
-
Vyhodnotenie použiteľnosti, zber dát, meranie výkonu používateľa
-
7.
High Fidelity
Prototypovanie II
-
-
-
8.
Vyhodnotenie 1. prototypu
-
Typografia a rozloženie obsahu (layout)
Použivateľské rozhrania systému Unix
-
9.
Zapracovanie výsledkov
2. odovzdávka - Prvý Prototyp
Z Figmy do rýchleho HTML+CSS prototypu
-
10.
-
-
-
-
11.
-
-
Návrh s ohľadom na chyby, emocionálny dizajn
-
12.
-
3. odovzdávka - Druhý Prototyp
-
-
13.
-
Súhrnná správa (súčasť záverečnej skúšky)
-
-