Prehľad predmetu
Týždeň | Cvičenia | Zadania | Prednášky | Online zdroje |
---|---|---|---|---|
1. | Úvod do základov UX | Zadanie | Úvod, základné princípy | - |
2. | Výskum UX | - | Používateľské rozhrania a ich história. Ľudské vnímanie a výkon. | - |
3. | Konceptuálny Model | - | Konceptuálny model, cyklus návrhu interakcie | - |
4. | Scenáre Použitia | - | Princípy a pravidlá pre dobré UX I | - |
5. | Low Fidelity Wireframing | 1. odovzdávka - Výskum a Návrh | Princípy a pravidlá pre dobré UX II | - |
6. | - | - | Vyhodnotenie použiteľnosti, zber dát, meranie výkonu používateľa | - |
7. | - | - | - | - |
8. | - | - | - | - |
9. | - | 2. odovzdávka - Prvý Prototyp | Z Figmy do rýchleho HTML+CSS prototypu | - |
10. | - | - | Typografia a rozloženie obsahu (layout) | - |
11. | - | - | Návrh s ohľadom na chyby, emocionálny dizajn | - |
12. | - | 3. odovzdávka - Druhý Prototyp | Použivateľské rozhrania systému Unix | - |
13. | - | Súhrnná správa (súčasť záverečnej skúšky) | - | - |