Základy návrhu zameraného na používateľa
|
-
|
Úvod, HCI, základná terminológia
|
-
|
Základy prototypovania vo Figme
|
-
|
Používateľské rozhrania a ich história. Ľudské vnímanie a výkon.
|
-
|
Odovzdanie Zadania A
|
Zadanie A
|
Konceptuálny model, cyklus návrhu interakcie
|
-
|
Doménová analýza, konceptuálny model
|
Zadanie B
|
Dizajnové myslenie, analýza, prototypovanie
|
Doménová analýza, Konceptuálny model
|
Persony, Scenáre
|
Zadanie C – úvod
|
Princípy a usmernenia pre UI dizajn
|
-
|
Návrh interakcie a dizajn obrazoviek
|
-
|
Vyhodnotenie použiteľnosti, zber dát, meranie výkonu používateľa
|
-
|
Animácie a detailizácia obrazoviek
|
-
|
Text a typografia
|
-
|
Vyhodnotenie 1. prototypu
|
Zadanie C.1
|
HTML a CSS
|
-
|
Odovzdanie reportu z používateľského testovania a plán nasledujúceho vývoja
|
-
|
CSS layout, prístupnosť
|
-
|
Ako z prototypu do kódu
|
Zadanie C.2
|
Použivateľské rozhrania systému Unix
|
-
|
Konzultácie a spätná väzba a pokračovanie HTML+CSS
|
-
|
Návrh s ohľadom na chyby, emocionálny dizajn
|
-
|
Finalizácia zápočtu a predbežné odovzdávanie súhrnných správ
|
Zadanie C.3
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|