Úvod do základov UX
|
Zadanie
|
Úvod, základné princípy
|
Úvod, HCI, základná terminológia
|
-
|
Výskum UX
|
-
|
-
|
Používateľské rozhrania a ich história. Ľudské vnímanie a výkon.
|
-
|
Konceptuálny Model
|
-
|
-
|
Konceptuálny model, cyklus návrhu interakcie
|
-
|
Scenáre Použitia
|
-
|
Princípy a pravidlá pre dobré UX I
|
Dizajnové myslenie, analýza, prototypovanie
|
-
|
Low Fidelity Wireframing
|
1. odovzdávka - Výskum a Návrh
|
Princípy a pravidlá pre dobré UX II
|
Princípy a usmernenia pre UI dizajn
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Vyhodnotenie použiteľnosti, zber dát, meranie výkonu používateľa
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Text a typografia
|
-
|
-
|
-
|
-
|
HTML a CSS
|
-
|
-
|
2. odovzdávka - Prvý Prototyp
|
Z Figmy do rýchleho HTML+CSS prototypu
|
CSS layout, prístupnosť
|
-
|
-
|
-
|
Typografia a rozloženie
|
Použivateľské rozhrania systému Unix
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Návrh s ohľadom na chyby, emocionálny dizajn
|
-
|
-
|
3. odovzdávka - Druhý Prototyp
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Súhrnná správa (súčasť záverečnej skúšky)
|
-
|
-
|
-
|