Zoznam všetkých cieľov
Cvičenia
- Oboznámiť sa s organizáciou cvičení predmetu Používateľské rozhrania softvérových systémov.
- „Zažiť“ si zlé UX a naučiť sa tak základy UX.
- Získať bezplatnú študentskú licenciu v nástroji Figma.
- Pripraviť projekt typu FigJam a prostredie pre vypracovanie Zadania BP.
- Začať pracovať na vašej bakalárskej práci.
- Vykonať výskum UX a budovať si bázu doménových znalostí prostredníctvom doménovej analýzy.
- Na základe výskumu UX identifikovať skupiny cieľových používateľov a vytvoriť Personu predstavujúceho prototypického cieľového používateľa.
- Vykonať analýzu čo najväčšieho počtu existujúcich riešení.
- S pomocou prezentovaného návodu vykonať úlohy aj na svojom individuálnom Zadaní.
- Vytvoriť konceptuálny model používateľského rozhrania.
- Analyzovať hlavné ciele používateľa a opísať jeho používateľský príbeh.
- Vytvoriť scenáre pre úlohy identifikované na minulých cvičeniach so zahrnutím cieľovej persony.
- Pokračovať v oboznamovaní sa s témou bakalárskej práce a budovaní bázy znalostí vo FigJam.
- Vytvoriť jednoduché náčrty obrazoviek nášho budúceho používateľského rozhrania.
- Vytvoriť návrh interakcie používateľa s nízkou vernosťou s využitím náčrtov obrazoviek.
- Odovzdať prvú časť Zadania.
Zadania
Prednášky (2024)
Prednášky (2023)
Online zdroje