Zoznam všetkých cieľov

Cvičenia

1. týždeň: Úvod do základov UX

  1. Oboznámiť sa s organizáciou cvičení predmetu Používateľské rozhrania softvérových systémov.
  2. „Zažiť“ si zlé UX a naučiť sa tak základy UX.
  3. Získať bezplatnú študentskú licenciu v nástroji Figma.
  4. Pripraviť projekt typu FigJam a prostredie pre vypracovanie Zadania BP.
  5. Začať pracovať na vašej bakalárskej práci.

2. týždeň: Výskum UX

  1. Vykonať výskum UX a budovať si bázu doménových znalostí prostredníctvom doménovej analýzy.
  2. Na základe výskumu UX identifikovať skupiny cieľových používateľov a vytvoriť Personu predstavujúceho prototypického cieľového používateľa.
  3. Vykonať analýzu čo najväčšieho počtu existujúcich riešení.
  4. S pomocou prezentovaného návodu vykonať úlohy aj na svojom individuálnom Zadaní.

3. týždeň: Konceptuálny Model

  1. Vytvoriť konceptuálny model používateľského rozhrania.

4. týždeň: Scenáre Použitia

  1. Analyzovať hlavné ciele používateľa a opísať jeho používateľský príbeh.
  2. Vytvoriť scenáre pre úlohy identifikované na minulých cvičeniach so zahrnutím cieľovej persony.
  3. Pokračovať v oboznamovaní sa s témou bakalárskej práce a budovaní bázy znalostí vo FigJam.

5. týždeň: Low Fidelity Wireframing

  1. Vytvoriť jednoduché náčrty obrazoviek nášho budúceho používateľského rozhrania.
  2. Vytvoriť návrh interakcie používateľa s nízkou vernosťou s využitím náčrtov obrazoviek.
  3. Odovzdať prvú časť Zadania.

Zadania

Prednášky (2024)

Prednášky (2023)

Online zdroje