Zoznam všetkých cieľov
Cvičenia
- Oboznámiť sa s organizáciou cvičení predmetu Používateľské rozhrania softvérových systémov.
- „Zažiť“ si zlé UX a naučiť sa tak základy UX.
- Získať bezplatnú študentskú licenciu v nástroji Figma.
- Pripraviť projekt typu FigJam a prostredie pre vypracovanie Zadania BP.
- Začať pracovať na vašej bakalárskej práci.
- Vykonať výskum UX a budovať si bázu doménových znalostí prostredníctvom doménovej analýzy.
- Na základe výskumu UX identifikovať skupiny cieľových používateľov a vytvoriť Personu predstavujúceho prototypického cieľového používateľa.
- Vykonať analýzu čo najväčšieho počtu existujúcich riešení.
- S pomocou prezentovaného návodu vykonať úlohy aj na svojom individuálnom Zadaní.
- Vytvoriť konceptuálny model používateľského rozhrania.
- Analyzovať hlavné ciele používateľa a opísať jeho používateľský príbeh.
- Vytvoriť scenáre pre úlohy identifikované na minulých cvičeniach so zahrnutím cieľovej persony.
- Pokračovať v oboznamovaní sa s témou bakalárskej práce a budovaní bázy znalostí vo FigJam.
- Vytvoriť jednoduché náčrty obrazoviek nášho budúceho používateľského rozhrania.
- Vytvoriť návrh interakcie používateľa s nízkou vernosťou s využitím náčrtov obrazoviek.
- Odovzdať prvú časť Zadania.
- Použiť existujúci jednoduchý dizajnový systém nástroja Figma na vytvorenie obrazoviek prvého prototypu.
- Naučiť sa používať a vytvárať komponenty a varianty komponentov v nástroji Figma.
- Naučiť sa vytvárať obrazovky v nástroji Figma.
- Naučiť sa tvoriť interaktívne komponenty a prechody medzi obrazovkami v nástroji Figma.
- Vytvoriť prototyp používateľského rozhrania vášho Zadania.
- Finalizovať prototyp používateľského rozhrania vášho Zadania.
- Pripraviť podklady a prostredie pre používateľské testovanie prvého prototypu.
- Vykonať používateľské testovanie vášho individuálneho prototypu s aspoň 5 testovacími subjektmi. Zaznamenať celé testovanie a vyhodnotiť výsledky.
- Dobrovoľná úloha: Urobiť guidelines review prvého prototypu so študentmi z vyššieho ročníka. V review uviesť meno študenta.
- Upraviť prvý prototyp na základe záverov z používateľského testovania (a z guidelines review).
- Zosumarizovať výsledky z prvého používateľského testovania.
- Upraviť prvý prototyp na základe záverov z používateľského testovania.
- Dobrovoľná úloha: Upraviť prvý prototyp na základe záverov z guidelines review.
- Odovzdajte druhú časť vášho individuálneho zadania.
Zadania
Prednášky
Online zdroje