Používateľské rozhrania a používateľský zážitok
Informácie o predmete
Zoznam alternatívnych tém
Cvičenia
1
Úvod do základov UX
2
Výskum UX
3
Konceptuálny Model
4
Scenáre Použitia
5
Low Fidelity
Wireframing
6
High Fidelity
Prototypovanie I
7
High Fidelity
Prototypovanie II
8
Vyhodnotenie 1. prototypu
9
Zapracovanie výsledkov
Zadania
1
Zadanie
5
1. odovzdávka - Výskum a Návrh
9
2. odovzdávka - Prvý Prototyp
12
3. odovzdávka - Druhý Prototyp
13
Súhrnná správa (súčasť záverečnej skúšky)
Prednášky
1
Úvod, základné princípy
2
Používateľské rozhrania a ich história. Ľudské vnímanie a výkon.
3
Konceptuálny model, cyklus návrhu interakcie
4
Princípy a pravidlá pre dobré UX I
5
Princípy a pravidlá pre dobré UX II
6
Figma Jam
7
Vizuálna hierarchia
8
Typografia a rozloženie obsahu (layout)
8
Použivateľské rozhrania systému Unix
9
Vyhodnotenie použiteľnosti, zber dát, meranie výkonu používateľa
10
Z Figmy do rýchleho HTML+CSS prototypu
11
Návrh s ohľadom na chyby, emocionálny dizajn
Online zdroje
Doménová analýza, Konceptuálny model
Mini-videá a tutoriály
Moodle
Teams skupina
Figma Jam
Témy
Ako pracovať s nástrojom Figma
Zdroje
Jednoduchý dizajnový systém nástroja Figma
Video záznam
2025