2. odovzdávka - Prvý Prototyp

Detailný návrh prvého prototypu a používateľské testovanie prvého prototypu (9. týždeň)

Ako odovzdať

Odovzdávajte do formulára prostredníctvom systému Moodle, Zadanie časť 2.

Podmienky:

  • Potrebné odovzdať: 1 odkaz
  • Termín: pred začatím 10. cvičenia

Obsah

Webový odkaz na nový projekt FigJam s názvom „UX 2 {Priezvisko} {Meno}“

  • musí viesť k otvoreniu vášho projektu v sekcii, kde sa nachádza obsah vytvorený vo fáze prototypovania a používateľského testovania.

Požiadavky na projekt FigJam

Projekt by mal obsahovať všetko, čo predch. verzia a naviac sekciu „1. Prototyp“, v ktorej sa majú nachádzať minimálne nasledujúce 4 rámce:

  • Prototyp(y)
    • Náčrty obrazoviek pre detailný prototyp, akékoľvek použité referencie, čokoľvek spojené s prototypovaním.
    • 2 klikateľné odkazy na Figma prototyp s opisom:
      • link na projekt v nástroji Figma
        • musí viesť k Vášmu projektu prototypu, ktorý ste vyzdieľali podľa návodu v materiáloch na cvičenia
      • link na živý prototyp v nástroji Figma
        • musí viesť živému (klikateľnému) prototypu, návod ako ho získať je taktiež v materiáloch na cvičenia
  • Scenár(e) pre používateľské testovanie.
  • Používateľské testovanie
    • Zápis priebehu/ov používateľského testovania a sumár/e výsledkov.
      • Musí obsahovať výsledky, fotografie a odkazy na videá z testovania každého používateľa.
    • Interpretácia výsledkov z testovania.
      • Interpretácia dotazníkov, spätnej väzby od používateľa, jeho interakcie s vaším prototypom.
      • Závery + návrhy pre zmeny a vylepšenia pre druhú verziu prototypu, najlepšie graficky znázornené.

Poznámka

Videá z používateľského testovania budú mať viditeľnosť „Unlisted“ a po ukončení predmetu je povolené ich vymazať z YouTube.

Poznámka

Na zápis môžete použiť formát podľa protokol pre záznam používateľského testovania, no sumárne výsledky prosím zaznačte priamo vo FigJam.

Poznámka

Dobrovoľnou úlohou je ešte pred odovzdaním zapracovať výsledky používateľského testovania do druhého prototypu. V tom prípade bude FigJam projekt obsahovať ešte jednu sekciu „2. Prototyp“ s odkazmi na nový projekt v nástroji Figma a živý prototyp.

Požiadavky na Prototyp

Prototyp je najdôležitejšou súčasťou zadania, preto:

  • musí dodržiavať všetky štandardné, zaužívané a očakávané pravidlá použiteľnosti,
  • obsahuje minimálne 5 obrazoviek,
  • je funkčný a interaktívny – dá sa v ňom vyklikať základný scenár.

Upozornenie

Neuvedenie odkazu alebo neplatné odkazy budú automatický hodnotené 0b!

Upozornenie

Ak potrebujete robiť zmeny v projekte po odovzdaní prototypu, urobte jeho kópiu tak, aby pôvodný návrh zostal zachovaný. Jasne označte, ktorá verzia je pôvodná.