Ciele
- Pridať do projektu React Router a umožniť tak navigáciu a interaktivitu v prototype.
- Finalizácia prototypu a odovzdanie zadania.
Úvod
Dnes pridáme do prototypu interaktívnosť a sfinalizujeme zadanie. Príklad, ako pridať interakciu do rozhrania prostredníctvom smerovača pre React (React Router) do projektu bude ukázaný na prednáške.
Postup
Krok 1: React Router
Úloha 1.1
Podľa postupu prezentovaného na prednáške pridajte do projektu smerovač React Router a implementujte pomocou neho základnú interaktivitu v prototype.
Krok 2: Finalizácia zadania
Úloha 2.1
Finalizujte svoje zadanie po funkčnej aj dizajnovej stránke.
Poznámka
Nie je potrebné vytvárať dizajnový skvost, radšej sa sústreďte na konzistentné používanie dizajnového jazyka a funkčnosť scenára. Štýlujte len to, čo musíte.
Krok 3: Odovzdanie zadania
Úloha 3.1
Odovzdajte finálny stav vášho zadania podľa podmienok.
Dobrovoľné úlohy
Úloha 3.2
Druhé používateľské testovanie. Účastníkov môže byť ľubovoľný počet, dokončiť testovanie je vždy možné v bakalárskej práci. Dôležité je porovnanie SUS.
Úloha 3.3
Naštýlujte výsledný prototyp čo najlepšie podľa vášho návrhu vo Figma prototype.
Upozornenie
Bez prototypu spĺňajúceho základné požiadavky sa dobrovoľné úlohy nemôžu zarátať.
Vzorový príklad
Zdroje
- Prednáška 12 a 13
- Dokumentácia knižnice React Router
- Podmienky tretej odovzdávky