Používateľské rozhrania a používateľský zážitok
Informácie o predmete
Zoznam alternatívnych tém
Cvičenia
1
Úvod do základov UX
2
Výskum UX
3
Konceptuálny Model
4
Scenáre Použitia
5
Low Fidelity
Wireframing
6
High Fidelity
Prototypovanie I
7
High Fidelity
Prototypovanie II
8
Vyhodnotenie 1. prototypu
9
Zapracovanie výsledkov
Zadania
1
Zadanie
5
1. odovzdávka - Výskum a Návrh
9
2. odovzdávka - Prvý Prototyp
12
3. odovzdávka - Druhý Prototyp
13
Súhrnná správa (súčasť záverečnej skúšky)
Prednášky
1
Úvod, základné princípy
2
Používateľské rozhrania a ich história. Ľudské vnímanie a výkon.
3
Konceptuálny model, cyklus návrhu interakcie
4
Princípy a pravidlá pre dobré UX I
5
Princípy a pravidlá pre dobré UX II
6
Vyhodnotenie použiteľnosti, zber dát, meranie výkonu používateľa
9
Z Figmy do rýchleho HTML+CSS prototypu
10
Typografia a rozloženie obsahu (layout)
11
Návrh s ohľadom na chyby, emocionálny dizajn
12
Použivateľské rozhrania systému Unix
Online zdroje
Doménová analýza, Konceptuálny model
Mini-videá a tutoriály
Moodle
Discord server
Princípy a pravidlá pre dobré UX II
Témy
Responzívnosť
Dizajnové jazyky a Dizajnové systémy
Doménová Použiteľnosť (Bačíková)
Ďalšie zdroje
Prezentácia
Prezentácia
Zdroje
Zdroje nájdete v prezentácii na poslednom slajde.