Používateľské rozhrania a používateľský zážitok
Informácie o predmete
Zoznam alternatívnych tém
Cvičenia
1
Úvod do základov UX
2
Výskum UX
3
Konceptuálny Model
4
Scenáre Použitia
5
Low Fidelity
Wireframing
Zadania
1
Zadanie
5
1. odovzdávka - Výskum a Návrh
9
2. odovzdávka - Prvý Prototyp
12
3. odovzdávka - Druhý Prototyp
13
Súhrnná správa (súčasť záverečnej skúšky)
Prednášky (2024)
1
Úvod, základné princípy
4
Princípy a pravidlá pre dobré UX I
5
Princípy a pravidlá pre dobré UX II
9
Z Figmy do rýchleho HTML+CSS prototypu
10
Typografia a rozloženie
Prednášky (2023)
1
Úvod, HCI, základná terminológia
2
Používateľské rozhrania a ich história. Ľudské vnímanie a výkon.
3
Konceptuálny model, cyklus návrhu interakcie
4
Dizajnové myslenie, analýza, prototypovanie
5
Princípy a usmernenia pre UI dizajn
6
Vyhodnotenie použiteľnosti, zber dát, meranie výkonu používateľa
7
Text a typografia
8
HTML a CSS
9
CSS layout, prístupnosť
10
Použivateľské rozhrania systému Unix
11
Návrh s ohľadom na chyby, emocionálny dizajn
Online zdroje
Doménová analýza, Konceptuálny model
Mini-videá a tutoriály
Moodle
Discord server
Princípy a pravidlá pre dobré UX I
Témy
Umožnenia, Obmedzenia, Štandardy, Mapovanie, Spätná väzba (Norman)
Použiteľnosť, 10 heuristík (Nielsen)
Metafory reálneho sveta
Prístupnosť (accessibility) (w3c - WCAG)
Prezentácia
Prezentácia
Zdroje
Zdroje nájdete v prezentácii na poslednom slajde.