Používateľské rozhrania a používateľský zážitok
Informácie o predmete
Cvičenia
1
Základy návrhu zameraného na používateľa
2
Základy prototypovania vo Figme
3
Odovzdanie Zadania A
4
Doménová analýza, konceptuálny model
5
Persony, Scenáre
6
Návrh interakcie a dizajn obrazoviek
7
Animácie a detailizácia obrazoviek
8
Vyhodnotenie 1. prototypu
9
Odovzdanie reportu z používateľského testovania a plán nasledujúceho vývoja
10
Ako z prototypu do kódu
11
Konzultácie a spätná väzba a pokračovanie HTML+CSS
12
Finalizácia zápočtu a predbežné odovzdávanie súhrnných správ
Zadania
3
Zadanie A
4
Zadanie B
5
Zadanie C – úvod
8
Zadanie C.1
10
Zadanie C.2
12
Zadanie C.3
14
Zadanie C.4
Prednášky
1
Úvod, HCI, základná terminológia
2
Používateľské rozhrania a ich história. Ľudské vnímanie a výkon.
3
Konceptuálny model, cyklus návrhu interakcie
4
Dizajnové myslenie, analýza, prototypovanie
5
Princípy a usmernenia pre UI dizajn
6
Vyhodnotenie použiteľnosti, zber dát, meranie výkonu používateľa
7
Text a typografia
8
HTML a CSS
9
CSS layout, prístupnosť
10
Použivateľské rozhrania systému Unix
11
Návrh s ohľadom na chyby, emocionálny dizajn
Online zdroje
4
Doménová analýza, Konceptuálny model
Moodle
Discord server
Text a typografia
Prezentácia
Prezentácia
.
Zdroje
Butterick’s Practical Typography
NNGroup:
Gestalt Principles for UI Design
(YouTube playlist)
Artem Gorbunov:
Rule of anchor objects
Doplňujúce zdroje
Typografický slovník
Artem Gorbunov:
Typography and layout
The Swiss Grid