2. week

Engines

Individuálne zadanie

Mission Briefing

  1. Osvojiť si základy práce s hernými engines.
  2. Vypracovať individuálne zadanie podľa príslušných pokynov.

Git

Vo vašom projekte na git-e vytvorte adresár PRIEZVISKO-SK-UNITY-25 podľa návodu Unity Set Up. Nahrajte do neho Vaše riešenie.

Na tento link nahrajte aj krátke video so základným herným loopom vašej hry (max 1 minúta).

POZOR bez videa nebude odovzdávka považovaná za kompletnú!

Zadanie

Vašou úlohou je vytvoriť jednoduchú hru v Unity, ktorá obsahuje jasne definovaný herný loop (začiatok, cieľ, pravidlá). Hra musí obsahovať interaktívne prvky, ako napríklad pohyb hráča, zbieranie objektov alebo prekážky. Herné prostredie by malo byť vizuálne prepracované, s použitím VFX efektov a aspoň jedného modelu vytvoreného v Blendri. Hráčova interakcia s prostredím musí byť riadená cez C# skripty, pričom dôraz sa kladie na správnu implementáciu pohybu a kolízií.

Assessment

Max. 20 bodov. Obhajoba na cvičení. Udelenie bodov podľa priloženej rubriky.

Rubrika

Rubrika
Obr. 1: Rubrika

Deadline

Koniec 4. týždňa semestra: 09.03.2025 (nedeľa).