Stavy hry

Ciele
  1. implementácia stavov hry a dokončnie dizajnu
Úvod
    V tomto cvičení vytvoríme stavové prechody medzi kotajnermi entít - screenmi
Postup
  1. Úloha: Vytvorte nové screeny podľa nasledujúceho diagramu:
    Obr.: stavový diagram
    Poznámka: Môžete pridať aj SplashScreen - úvodnú obrazovku, ktorá sa zobrazí pred vstupom do menu
    Úloha: Každému screenu pridajte bean do applicationContext.xml
    Poznámka: Kontajnerom implmentujte inicializačné metódy v ktorých vytvárajte GUI elementy pomocou knižnice libGDX. Napríklad button môžete implementovať nasledovne:
    
                    Skin skin = new Skin();
                    skin.addRegions(textures.getBallsAtlas());
    
                    TextButton.TextButtonStyle style = new TextButton.TextButtonStyle();
                    style.down = skin.getDrawable("trans");
                    style.up = skin.getDrawable("trans");
                    style.font = new BitmapFont();
                    style.font.scale(2);
    
                    TextButton playButton = new TextButton("play",style);
                    playButton.setPosition( ... , ... );    
                
    Nezabudnite pridať ClickListener na button
    
                    playButton.addListener(new ClickListener() {
                        @Override
                        public void clicked(InputEvent event, float x, float y) {
                            game.setScreen((Screen) context.getBean("playScreen"));
                        }
                    });
                
    A pridajte ho do Stage-u
    Úloha: Implementujte screen tabuliek a screen nastavení
    Poznámka: V nastaveniach nech je možné meniť meno hráča
    Úloha: Implementujte novú entitu Background, ktorá bude predstavovať pozadie a bude v každom jednom screene
comments powered by Disqus