Komponenty hernej logiky

Ciele
  1. Integrácia s pathfindingom
  2. Komponent hľadania cesty a komponent akcií
Úvod
    V tomto cvičení zaintegrujeme nové komponenty henrej logiky do našej hry
Postup
  1. pathfinding je implementačné najväčší komponent, triedy jeho logiky sa nachádzajú v balíku pathfinding. Nie je úlohou implemenotvať tento komponent, iba hosprávne využiť.
    Úloha: Nakopírujte do balíka patfinding triedy PlayBoard a Tile
    Poznámka: Nakopírujte do balíka components PathFinderComponent
    Úloha: Vytvorte nový bean, inicializujte, nastavte závislosti.
  2. Úloha: Podobne ako ostatné komponenty pripravte aj komponent akcií
  3. Úloha: Podobne ako ostatné komponenty pripravte aj komponent pohybu
    Poznámka: Nastavenie závislostí ktorý komponent bude s ktorou entitou komunikovať je čisto na vašej implemntácii.
    Poznámka: V nových komponentoch vidíme metódy volané nad entitami, ktore doposiaľ nie su implementované, ani vytvorené - vytvorte a implementujte ich. metódy týkajúce a skóre zatiaľ zakomentujte.. budú predmetom implementácie v nasledujúcich cvičeniach
comments powered by Disqus