Ciele
- Generovanie nových entít
- Vykresľovanie grafiky
Úvod
-
V tomto cvičení vygenerujeme zopár entít a vyskúšame, či vykresľovanie funguje
Postup
-
vygenerujte nové entity Ball na náhodnom mieste a vykreslite ichÚloha: Vytvorte metódu generateRandomBalls(int) a implemntujte ju tak, že vygeneruje lopty na náhodnom mieste na obrzovkePoznámka: Pre vytvorenie lopty použite aplikačný kontext. Pre zistenie výšky a šírky okna môžete využiť metódy:
Gdx.graphics.getHeight(); Gdx.graphics.getWidth();
Poznámka: metódu generovania zavolajte v inicializačnej metóde PlayScreen-uÚloha: Do balíku components nakopírujte chýbajúci komponent textúrPoznámka: Do adresára android/assets nakopírujte obsah adresára assets z archívuPoznámka: V triede GameClass v metóde create zameňte spôsob vytvorenia inštancie PlayScreen-u, tak by ste nepoužili kľúčové slovo new.Úloha: spustite desktop launcher