Ciele
               
            
            - Generovanie nových entít
 - Vykresľovanie grafiky
 
Úvod
            - 
               V tomto cvičení vygenerujeme zopár entít a vyskúšame, či vykresľovanie funguje
               
            
 
Postup
               
            
            - 
                  vygenerujte nové entity Ball na náhodnom mieste a vykreslite ichÚloha: Vytvorte metódu generateRandomBalls(int) a implemntujte ju tak, že vygeneruje lopty na náhodnom mieste na obrzovkePoznámka: Pre vytvorenie lopty použite aplikačný kontext. Pre zistenie výšky a šírky okna môžete využiť metódy:
Gdx.graphics.getHeight(); Gdx.graphics.getWidth();Poznámka: metódu generovania zavolajte v inicializačnej metóde PlayScreen-uÚloha: Do balíku components nakopírujte chýbajúci komponent textúrPoznámka: Do adresára android/assets nakopírujte obsah adresára assets z archívuPoznámka: V triede GameClass v metóde create zameňte spôsob vytvorenia inštancie PlayScreen-u, tak by ste nepoužili kľúčové slovo new.Úloha: spustite desktop launcher 


