Vykresľovanie

Ciele
  1. Generovanie nových entít
  2. Vykresľovanie grafiky
Úvod
    V tomto cvičení vygenerujeme zopár entít a vyskúšame, či vykresľovanie funguje
Postup
  1. vygenerujte nové entity Ball na náhodnom mieste a vykreslite ich
    Úloha: Vytvorte metódu generateRandomBalls(int) a implemntujte ju tak, že vygeneruje lopty na náhodnom mieste na obrzovke
    Poznámka: Pre vytvorenie lopty použite aplikačný kontext. Pre zistenie výšky a šírky okna môžete využiť metódy:
    
                Gdx.graphics.getHeight();
                Gdx.graphics.getWidth();
            
    Poznámka: metódu generovania zavolajte v inicializačnej metóde PlayScreen-u
    Úloha: Do balíku components nakopírujte chýbajúci komponent textúr
    Poznámka: Do adresára android/assets nakopírujte obsah adresára assets z archívu
    Poznámka: V triede GameClass v metóde create zameňte spôsob vytvorenia inštancie PlayScreen-u, tak by ste nepoužili kľúčové slovo new.
    Úloha: spustite desktop launcher
comments powered by Disqus