Ciele
- Vytvorenie kostry projektu - balíky, základné triedy
- Implementácia kontajnera PlayScreen
- implementácia metódy create() a aplikačného kontextu
Úvod
-
Toto cvičenie je venované vytvoreniu hlavného herného kontajnera - PlayScreen a vytvoreniu aplikčného kontextu definovaného
xml formátom.
Postup
-
Vytvorte základnu kostru balíkov podľa nasledujúcej stromovej štruktúry:Obr.: packagesÚloha: Do balíka model nakopírujte rozhrania zo zip archívu z adresára interfaces
-
V balíku entityContainers vytvorte triedu PlayScreen implementujúcu rozhrania IEntityContainer, Screen, ApplicationContextAwareÚloha: Vytvorte bezparametrický konštruktor v ktorom inicializujte členskú premenú typu Stage
-
presuňte triedu GameClass do balíčku game a upravte ju nasledovne:Úloha: Trieda GameClass nech rozširuje triedu GamePoznámka: Vymažte metódu renderÚloha: V metóde create() vytvorte inštanciu kontajnera PlayScreen a nastavte tento screen pomocou metódy setScreen()Úloha: V adresári src/main/resources vytvorte applicationContext.xml a nakopírujte do neho obsah súboru appcntxt.xmlÚloha: V triede GameClass vytvorte inštanciu triedy ClassPathXmlApplicationContext a ako parameter konštruktora použite názov nášho apikačného kontextuÚloha: V aplikčanom kontexte vytvorte bean, ktory bude definovať PlayScreen nasledovne:Obr.: beanÚloha: Do projektu nakopírujte triedu GdxActor do balíka entitiesÚloha: Inicializujte členské premenné dvojrozmerné pole z GdxActor-ov a List entít v triede PlayScreenPoznámka: implementujte tiež metódy addEntity(), removeEntity(), tak aby sa enitity pridali/odstránili do/zo Stage-u a aj z listu entít