Kontajner Entít - PlayScreen

Ciele
  1. Vytvorenie kostry projektu - balíky, základné triedy
  2. Implementácia kontajnera PlayScreen
  3. implementácia metódy create() a aplikačného kontextu
Úvod
    Toto cvičenie je venované vytvoreniu hlavného herného kontajnera - PlayScreen a vytvoreniu aplikčného kontextu definovaného xml formátom.
Postup
  1. Vytvorte základnu kostru balíkov podľa nasledujúcej stromovej štruktúry:
    Obr.: packages
    Úloha: Do balíka model nakopírujte rozhrania zo zip archívu z adresára interfaces
  2. V balíku entityContainers vytvorte triedu PlayScreen implementujúcu rozhrania IEntityContainer, Screen, ApplicationContextAware
    Úloha: Vytvorte bezparametrický konštruktor v ktorom inicializujte členskú premenú typu Stage
  3. presuňte triedu GameClass do balíčku game a upravte ju nasledovne:
    Úloha: Trieda GameClass nech rozširuje triedu Game
    Poznámka: Vymažte metódu render
    Úloha: V metóde create() vytvorte inštanciu kontajnera PlayScreen a nastavte tento screen pomocou metódy setScreen()
    Úloha: V adresári src/main/resources vytvorte applicationContext.xml a nakopírujte do neho obsah súboru appcntxt.xml
    Úloha: V triede GameClass vytvorte inštanciu triedy ClassPathXmlApplicationContext a ako parameter konštruktora použite názov nášho apikačného kontextu
    Úloha: V aplikčanom kontexte vytvorte bean, ktory bude definovať PlayScreen nasledovne:
    Obr.: bean
    Úloha: Do projektu nakopírujte triedu GdxActor do balíka entities
    Úloha: Inicializujte členské premenné dvojrozmerné pole z GdxActor-ov a List entít v triede PlayScreen
    Poznámka: implementujte tiež metódy addEntity(), removeEntity(), tak aby sa enitity pridali/odstránili do/zo Stage-u a aj z listu entít
comments powered by Disqus