Ciele
               
            
            - Vytvorenie kostry projektu - balíky, základné triedy
 - Implementácia kontajnera PlayScreen
 - implementácia metódy create() a aplikačného kontextu
 
Úvod
            - 
               Toto cvičenie je venované vytvoreniu hlavného herného kontajnera - PlayScreen a vytvoreniu aplikčného kontextu definovaného
               xml formátom.
               
            
 
Postup
               
            
            - 
                  Vytvorte základnu kostru balíkov podľa nasledujúcej stromovej štruktúry:Obr.: packages
Úloha: Do balíka model nakopírujte rozhrania zo zip archívu z adresára interfaces - 
                  V balíku entityContainers vytvorte triedu PlayScreen implementujúcu rozhrania IEntityContainer, Screen, ApplicationContextAwareÚloha: Vytvorte bezparametrický konštruktor v ktorom inicializujte členskú premenú typu Stage
 - 
                  presuňte triedu GameClass do balíčku game a upravte ju nasledovne:Úloha: Trieda GameClass nech rozširuje triedu GamePoznámka: Vymažte metódu renderÚloha: V metóde create() vytvorte inštanciu kontajnera PlayScreen a nastavte tento screen pomocou metódy setScreen()Úloha: V adresári src/main/resources vytvorte applicationContext.xml a nakopírujte do neho obsah súboru appcntxt.xmlÚloha: V triede GameClass vytvorte inštanciu triedy ClassPathXmlApplicationContext a ako parameter konštruktora použite názov nášho apikačného kontextuÚloha: V aplikčanom kontexte vytvorte bean, ktory bude definovať PlayScreen nasledovne:Obr.: bean
Úloha: Do projektu nakopírujte triedu GdxActor do balíka entitiesÚloha: Inicializujte členské premenné dvojrozmerné pole z GdxActor-ov a List entít v triede PlayScreenPoznámka: implementujte tiež metódy addEntity(), removeEntity(), tak aby sa enitity pridali/odstránili do/zo Stage-u a aj z listu entít 


