Problem Set #1: The Project
Ciele
Cieľom zadania je overiť vaše získané schopnosti a zručnosti v tvorbe aplikácií pre chytré zariadenia.
Upozornenie
Toto zadanie je potrebné odovzdať do konca 13. týždňa.
Formulácia úlohy
Vytvorte aplikáciu pre chytré zariadenie, ktorá bude spĺňať nasledovné požiadavky:
bude zmysluplná - ak ste si neni istý zmysluplnosťou svojej aplikácie, konzultujte svoj nápad s cvičiacim
bude (zmysluplne) používať aspoň jeden senzor/akčný člen
bude pracovať aspoň s jednou externou službou cez jej REST API - bude obsahovať sieťovú komunikáciu
bude viacobrazovková - celá aplikácia nebude tvorená len jednou obrazovkou, na ktorej sa bude nachádzať všetko, ale bude sa v nej dať navigovať
bude lokalizovaná aspoň do dvoch jazykov, pričom základným/hlavným jazykom bude angličtina
bude obsahovať/používať lokálne úložisko
nebude implementáciou (nie len minuloročnej) aplikácie pre sledovanie športových aktivít (tzv. sport tracker)
Aplikáciu môžete vytvoriť pomocou ľubovoľnej technológie (napr. Java, Swift, Objective C, …) a pre ľubovoľnú platformu (napr. Android, iOS, …). Vzhľadom na predmet však preferujeme rámec pre tvorbu hybridných aplikácií Cordova.
Pozor: Aplikácia nesmie byť hra!
Odovzdávanie
Projekt je potrebné odovzdať do git-u. Pri odovzdávke budeme skúšať vašu implementáciu na vašom zariadení. V prípade, že používate GPS senzor, si nainštalujte do vášho zariadenia aj aplikáciu na obabranie GPS lokácie, napr. Fake GPS Location spolu s ukážkovou trasou.
Hodnotenie
Za zadanie môžete získať max. 40 bodov.
Hodnotenie prebehne osobne v rámci vypísaných termínov.
Za vypracované zadanie sa považuje také zadanie, ktoré spĺňa všetky uvedené požiadavky. Pokiaľ všetky body splnené nie sú, výška zápočtu môže byť max. 50% z max. počtu bodov.
Cvičiaci môže na základe rozhovoru s vami kedykoľvek udeliť hodnotenie 0b aj v prípade, že zadanie bude spĺňať všetky požiadavky. Toto však bude len ten prípad, ak študent nebude vedieť reagovať na položené otázky, čím značne spochybní autorstvo “svojho” projektu.