Problem Set #1: The Project

Ciele

Cieľom zadania je overiť vaše získané schopnosti a zručnosti v tvorbe aplikácií pre chytré zariadenia.

Formulácia úlohy

Vytvorte aplikáciu pre chytré zariadenie, ktorá bude spĺňať nasledovné požiadavky:

  • bude zmysluplná - ak ste si neni istý zmysluplnosťou svojej aplikácie, konzultujte svoj nápad s cvičiacim

  • bude (zmysluplne) používať aspoň jeden senzor/akčný člen

  • bude pracovať aspoň s jednou externou službou cez jej REST API - bude obsahovať sieťovú komunikáciu

  • bude viacobrazovková - celá aplikácia nebude tvorená len jednou obrazovkou, na ktorej sa bude nachádzať všetko, ale bude sa v nej dať navigovať

  • bude lokalizovaná aspoň do dvoch jazykov, pričom základným/hlavným jazykom bude angličtina

  • bude obsahovať/používať lokálne úložisko

  • nebude implementáciou (nie len minuloročnej) aplikácie pre sledovanie športových aktivít (tzv. sport tracker)

Aplikáciu môžete vytvoriť pomocou ľubovoľnej technológie (napr. Java, Swift, Objective C, …) a pre ľubovoľnú platformu (napr. Android, iOS, …). Vzhľadom na predmet však preferujeme rámec pre tvorbu hybridných aplikácií Cordova.

Pozor: Aplikácia nesmie byť hra!

Odovzdávanie

Projekt je potrebné odovzdať do git-u. Pri odovzdávke budeme skúšať vašu implementáciu na vašom zariadení. V prípade, že používate GPS senzor, si nainštalujte do vášho zariadenia aj aplikáciu na obabranie GPS lokácie, napr. Fake GPS Location spolu s ukážkovou trasou.

Hodnotenie

  • Za zadanie môžete získať max. 40 bodov.

  • Hodnotenie prebehne osobne v rámci vypísaných termínov.

  • Za vypracované zadanie sa považuje také zadanie, ktoré spĺňa všetky uvedené požiadavky. Pokiaľ všetky body splnené nie sú, výška zápočtu môže byť max. 50% z max. počtu bodov.

  • Cvičiaci môže na základe rozhovoru s vami kedykoľvek udeliť hodnotenie 0b aj v prípade, že zadanie bude spĺňať všetky požiadavky. Toto však bude len ten prípad, ak študent nebude vedieť reagovať na položené otázky, čím značne spochybní autorstvo “svojho” projektu.