Registrácia hráča 2

Ciele
  1. Zabezpečiť generovanie náhodných pozícií pre dediny.
  2. Použiť formulár registrácie na nastavenie mena dediny.
Úvod
    Pri registrácii hráča sa dedina síce vytvorí, ale jej poloha je stále rovnaká. Preto potrebujeme zabezpečiť, aby sa zistila a vybrala náhodná voľná pozícia.
Postup
  1. Pri vyberaní pozície musíme dbať na to, aby sa 2 dediny nenachádzali na rovnakých súradniciach.
    Úloha: Zabezpečte čo najefektívnejšie vyberanie voľnej pozície na mape.
    Poznámka: Pri riešení potrebujete poznať všetky obsadené súradnice. Pomôže vám pri tom metóda findAllVillages().
  2. Registračný formulár obsahuje meno a priezvisko registrovaného užívateľa. Tieto informácie sú pre hru nerelevantné. Preto budeme chcieť použiť meno ako prezývku pre hráča a priezvisko ako meno dediny.
    Úloha: Zmente popisy v registračnom formulári a zabezpečte aby sa použili na nastavenie mena hráča a dediny.
    Poznámka: Popisy nájdete v WEB-INF/i18n/
comments powered by Disqus