Registrácia hráča 1

Ciele
  1. Nastaviť email pre posielanie potvrdení o registrácii.
  2. Zabezpečiť vytvorenie potrebných záznamov v databáze pri registrácii nového hráča.
Úvod
    Doteraz sme komponenty, z ktorých sa skladá dedina predávali do databázy ručne a ručne sme aj nastavovali závislosti na ne. Na tomto cvičení sa postaráme o automatické vytváranie dedín.
Postup
  1. Pri registrácii je nutné odoslať registrovanému hráčovi email s potvrdením. Emaily sa posielajú aj v prípade zabudnutého hesla.
    Úloha: Vytvorte si novú emailovú schránku a nastavte jej údaje v súbore /resources/META-INF/spring/email.properties
  2. V balíku web.security sa nachádza trieda SignUpController spravujúca registráciu používateľa.
    Úloha: Vo vhodnej metóde triedy vytvorte novú dedinu, nastavte jej všetky potrebné premenné. Súradnice zatiaľ nechajte nulové.
    Úloha: Dedine nezabudnite vytvoriť aj hráča a nastaviť ho ako majiteľa dediny.
    Poznámka: Entita User patrí do balíka bezpečnosti, obsahuje zašifrované heslo používateľa a prihlasovací email. Okrem toho má aj premennú typu Player reprezentujúcu hráča a jeho dediny. Počas registrácie nastavte aj túto premennú.
comments powered by Disqus