Ciele
- Nastaviť email pre posielanie potvrdení o registrácii.
- Zabezpečiť vytvorenie potrebných záznamov v databáze pri registrácii nového hráča.
Úvod
-
Doteraz sme komponenty, z ktorých sa skladá dedina predávali do databázy ručne a ručne sme aj
nastavovali závislosti na ne. Na tomto cvičení sa postaráme o automatické vytváranie dedín.
Postup
-
Pri registrácii je nutné odoslať registrovanému hráčovi email s potvrdením. Emaily sa posielajú aj v prípade zabudnutého hesla.Úloha: Vytvorte si novú emailovú schránku a nastavte jej údaje v súbore
/resources/META-INF/spring/email.properties -
V balíku web.security sa nachádza trieda SignUpController spravujúca registráciu používateľa.Úloha: Vo vhodnej metóde triedy vytvorte novú dedinu, nastavte jej všetky potrebné premenné. Súradnice zatiaľ nechajte nulové.Úloha: Dedine nezabudnite vytvoriť aj hráča a nastaviť ho ako majiteľa dediny.



Playerreprezentujúcu hráča a jeho dediny. Počas registrácie nastavte aj túto premennú.