Ciele
- Zabezpečenie rastu surovín v dedine.
- Implementovať výstavbu budov.
Úvod
-
Každá dedina už pri vzniku produkuje určité množstvo surovín. Rýchlosť produkovania každej
suroviny je zväčšovaná úrovňou, na ktorej sa nachádza jej produkčná budova.
Metódu
verify() zatiaľ nebudeme implementovať.
Postup
-
V balíku domain.actions nájdite vhodnú akciu, ktorá by mohla reprezentovať produkciu.Úloha: Zabezpečte, aby sa akcia vykonala len raz za minútu.Poznámka: Porovnajte čas poslednej aktualizácie resp. vykonania akcie s aktuálnym časom. Na základe rozdielu v počte minút pridá suroviny.Premenná typu Resources slúži na uchovanie informácie o množstve surovín.Úloha: Zabezpečte, aby pri vzniku tohto objektu dostal hráč 100 jednotiek z každého druhu.Poznámka: Vytvorte na to bezparametrický konštruktor a nainicializujte všetky premenné.
-
Produkcia je podmienená úrovňou produkčnej budovy. Za jednu minútu budova vyprodukuje toľko surovín aký je jej aktuálny level. Aktuálne úrovne budov sú uchované v objekte typu Buildings.Úloha: Pri vniku dediny nesmie byť produkcia nulová. Preto level produkčných budov je na začiatku 1.Poznámka: Vytvorte bezparametrický konštruktor podobne ako v predchádzajúcej úlohe.Funčnosť implementácie overíte vytvorením objektov budov a surovín a pridaním novej akcie produkcie s týmito objektami. Všimnite si, že pri vytváraní budov a surovín sú polia vo formulári už vyplnené.Poznámka: Ak vám rast produkcie nefunguje, uistite sa, že po zmene údajov nad všetkými objektami zavoláte metódu persist.Poznámka: Ďalšou príčinou nefunkčnosti implementácie môže byť neinicializovanie všetkých premenných, vrátane času poslednej aktualizácie.Zvýšte v objekte budov úroveň jednej z produkčných budov a overte funkčnosť.
-
Keď už všetky suroviny v dedine rastú, potrebujeme zabezpečiť stavbu budov.Úloha: V príslušnej akcii implementujte metódu execute tak, že na základe premennej buildingType zvýši úroveň prslúchajúcej budovy. Dĺžka vykonania akcie nech je toľko minút, aký vysoký je cieľový level.


