Akcie 3

Ciele
  1. Dokončiť akcie budovania a produkcie.
  2. Implementovať akciu pridania vojakov.
  3. Implementovať akciu útoku.
Úvod
    Na predošlom cvičení ste implementovali akciu budovania. Tá však ešte nie je je úplne hotová, pretože pri budovaní neodoberie zo skladu potrebné suroviny. Na tomto cvičení budeme implementovať akciu útoku a pridávania vojakov do dediny. Predpripravené triedy obsahujú potrebné informácie pre obe akcie.
Postup
  1. V akcii produkcie zatiaľ nie je definovaná kapacita skladu.
    Úloha: Zabezpečte, aby rast surovín bol obmedzený kapacitou skladu. Kapacita skladu nech je: jeho úroveň*120.
    Poznámka: Pri implementácii dbajte na to, aby sa sklad nepreplnil: napr. pri produkcii 5 jednotiek a voľnom mieste v sklade 2, nepribudlo 5 jednotiek, ale iba 2.
  2. Implementujte odoberanie surovín zo skladu pred pridaním akcie budovania.
    Poznámka: Počet surovín na výstavbu každej budovy nech je úroveň * 100.
  3. Pre akciu pridania vojakov je pripravený enumeračný typ SoldierType podobne ako na predošlom cvičení pre budovy. Dĺžka tréningu jedného vojaka je jedna minúta.
    Úloha: Implementujte akciu pridania vojakov do dediny. Vojakov pridávajte po jednom a nie naraz.(Napr. ak chceme vytrénovať 10 vojakov, nepribudnú všetci naraz o 10 minút, ale postupne počas 10 minút, každý jednu minútu.) Nezabudnite akciu vo vhodom čase vymazať z databázy.
    Poznámka: Postup je podobný ako pri akcii budovania z minulého cvičenia.
  4. Ďalej implementujte akciu útoku nasledovne:
    Úloha: Pri strete dvoch vojakov rovnakého druhu sa stále odráta menší počet od väčšieho.
    Poznámka: Nezabudnite akciu po úspešnom vykonaní odobrať z databázy.
  5. Dĺžka vykonania nech je vyrátaná na základe rozdielu súradníc zúčastnených dedín. Prejsť jednu súradnicu v jednom smere nech trvá jednu minútu.
Doplňujúce úlohy
    Úloha: Vymyslite vlastný systém, ktorým bude prebiehať stret dvoch armád.
comments powered by Disqus