Organizácia cvičení a podmienky udelenia zápočtu

Ciele predmetu
  1. Naučiť sa základy technológií Java.
  2. Zvládnuť základy aj pokročilejšie programovanie v jazyku Java.
  3. Zopakovať si základy objektovo orientovaného programovania.
  4. V rámci zadania vytvoriť vlastnú hru v konzolovej aj grafickej forme.
  5. Naučiť sa vytvárať funkčné testy.
  6. Naučiť sa naplno využívať podporu vývojových prostredí.
    Na každom cvičení (počnúc 4) musí byť študent schopný prezentovať aktuálny stav prác na štúdii Minesweeper. Bez aktuálnych zdrojových textov je jeho účasť na cvičení zbytočná. Hlavný dôraz je kladený na cvičeniach na samostatnú prácu a konzultáciu s cvičiacim.
    Zadanie bude priebežne odovzdávané aj do systému Arena prostredníctvom systému na správu verzií Git.
Podmienky pre získanie zápočtu
Vyučujúci

Prednášajúci:
Cvičiaci:
Zdroje
  1. Cay S. Horstmann, Gary Cornell: Core Java, Volume 1: Fundamentals, 9th Edition. Prentice Hall PTR, December 2012, 1008 pp. ISBN 0137081898.
  2. Cay S. Horstmann, Gary Cornell: Core Java, Volume 2: Advanced Features, 9th Edition. Prentice Hall PTR, March 2013, 1152 pp. ISBN 013708160X.
  3. Pavel Herout: Učebnice jazyka Java, 5. vyd. Kopp, 386 pp. ISBN: 978-80-7232-398-2.
  4. The Java Tutorial http://docs.oracle.com/javase/tutorial
  5. J2SE reference documentation http://docs.oracle.com/javase/8/docs/api
  6. Hlavná stránka NetBeans IDE https://netbeans.org
  7. Návody na prácu s GitLab-om, nastavenie SSH kľúčov: http://it4kt.cnl.sk/c/pvjc/#/gitlab a http://it4kt.cnl.sk/c/pvjc/#/2015%252Flabs.02.
  8. Java Code Conventions: http://www.oracle.com/technetwork/java/codeconvtoc-136057.html
comments powered by Disqus