Ciele predmetu
Cieľom predmetu je naučiť vás vytvárať komponentové distribuované viacvrstvové aplikácie s využitím webových technológií a relačných databáz.
Doplňujúce informácie
GameStudio je webová aplikácia, v ktorej je možné hrať viacero hier, predstavuje niečo ako herný portál. Vašou úlohou bude vytvoriť pre GameStudio jednu z hier a množinu ďalších komponentov.
Podmienky pre získanie zápočtu
-
Ani jedna neospravedlnená neúčasť.
-
Maximálne 3 ospravedlnené neúčasti - spôsob náhrady určí cvičiaci.
-
Získanie aspoň 21 zo 40 možných bodov za cvičenia.
-
Vytvorenie herného štúdia GameStudio s komponentom pridelenej hry a ďalšími servisnými komponentami. Hru vám pridelí váš cvičiaci zo zoznamu hier.
-
Počas semestra prebehnú priebežné hodnotenia v troch termínoch. Body je možné získať za dodržanie stanoveného termínu a vypracovanie úloh pre daný termín:
- 1. termín (6. týždeň), úlohy 1, 2, 3 a 4, max 10 bodov - JDBC + logika hry.
- 2. termín (9. týždeň), úlohy 5 a 6, max 10 bodov - JPA + Spring.
- 3. termín (13. týždeň), úlohy 7 a 8, max 10 bodov - webový klient.
- Aktivita a prístup k riešeniu úloh max 10 bodov.
- 1/7 najlepších zadaní zo skupiny môže byť odmenená známkou zo skúšky.
Pri každom odovzdávaní je nutné samostatne prezentovať a obhájiť riešenie, vytvorenú aplikáciu a použité technológie. Hodnotenie sa odvíja od splnenia kritérií a kvality vypracovania požadovaných úloh. Finálne zadanie budete odovzdávať v rámci 3. termínu odovzdania.
-
Zadanie je individuálne.
-
Zdrojový kód vášho riešenia budete počas semestra priebežne nahrávať do repozitára na katedrovom GitLab-e.
-
Podmienkou získania zápočtu je odovzdanie zadania.
Vyučujúci
Prednášajúci
Cvičiaci
Užitočné odkazy
- Mattermost tím
- Zoznam hier pre účely zadania
- Katedrový GitLab
- Java Standard Edition tutoriál
- Spring sprievodca
- Spring tutoriál