1. týždeň

Informácie o predmete

Ciele predmetu

Cieľom predmetu je naučiť vás vytvárať komponentové distribuované viacvrstvové aplikácie s využitím webových technológií a relačných databáz.

Doplňujúce informácie

GameStudio je webová aplikácia, v ktorej je možné hrať viacero hier, predstavuje niečo ako herný portál. Vašou úlohou bude vytvoriť pre GameStudio jednu z hier a množinu ďalších komponentov.

Podmienky pre získanie zápočtu

  • Ani jedna neospravedlnená neúčasť.

  • Maximálne 3 ospravedlnené neúčasti - spôsob náhrady určí cvičiaci.

  • Získanie aspoň 21 zo 40 možných bodov za cvičenia.

  • Vytvorenie herného štúdia GameStudio s komponentom pridelenej hry a ďalšími servisnými komponentami. Hru vám pridelí váš cvičiaci zo zoznamu hier.

  • Počas semestra prebehnú priebežné hodnotenia v troch termínoch. Body je možné získať za dodržanie stanoveného termínu a vypracovanie úloh pre daný termín:

    • 1. termín (6. týždeň), úlohy 1, 2, 3 a 4, max 10 bodov - JDBC + logika hry.
    • 2. termín (9. týždeň), úlohy 5 a 6, max 10 bodov - JPA + Spring.
    • 3. termín (13. týždeň), úlohy 7 a 8, max 10 bodov - webový klient.
    • Aktivita a prístup k riešeniu úloh max 10 bodov.
    • 1/7 najlepších zadaní zo skupiny môže byť odmenená známkou zo skúšky.

    Pri každom odovzdávaní je nutné samostatne prezentovať a obhájiť riešenie, vytvorenú aplikáciu a použité technológie. Hodnotenie sa odvíja od splnenia kritérií a kvality vypracovania požadovaných úloh. Finálne zadanie budete odovzdávať v rámci 3. termínu odovzdania.

  • Zadanie je individuálne.

  • Zdrojový kód vášho riešenia budete počas semestra priebežne nahrávať do repozitára na katedrovom GitLab-e.

  • Podmienkou získania zápočtu je odovzdanie zadania.

Vyučujúci

Prednášajúci

Cvičiaci

Užitočné odkazy