Ciele
- Vytvorte entitné triedy slúžiace na reprezentáciu údajov služby.
- Vytvorte rozhrania servisných komponentov.
- Implementujte rozhranie servisných komponentov.
Úvod
Vašou úlohou na dnešnom cvičení je implementovať do vašej hry nasledujúce služby :
- skóre - najlepšie skóre hráčov,
- komentáre - pridávanie komentárov k hre,
- hodnotenie - hodnotenie hry, napr. hviezdičkami.
Návod pre implementáciu bude opísaný na príklade služby score pre ukladanie skóre hráčov a zobrazovanie najvyššieho skóre hráčov. Pre implementáciu servisného komponentu pre každú z menovaných služieb budeme potrebovať nasledovné:
- Entitnú triedu služby, ktorá bude obsahovať všetky údaje o jednej inštancii služby, napríklad:
Score, Comment, Rating
, - Rozhranie pre službu, zabezpečujúce základné akcie, napríklad
IScoreService
, - Implementáciu rozhrania pre službu. (napríklad
ScoreServiceList
).
Postup
Krok 1
Úloha 1.1
Vytvorte entitné triedy, definujte rozhrania a implementujte ich.
Úloha 1.2
Vhodne použite vytvorené služby v konzolovom rozhraní, t.j. vypíšte skóre, komentáre a hodnotenie hry. Po dohratí hry umožnite používateľovi zadať komentár, resp. hodnotenie. Inšpirujte sa príkladmi v prednáškach.
Úloha 1.3
Vytvorte JUnit testy pre všetky vytvorené služby. Inšpirujte sa príkladmi v prednáškach.