3. týždeň

Úloha 2 - Implementujeme jadro hry

Ciele

  1. Vytvoriť triedy podľa návrhu jadra hry z minulého cvičenia.
  2. Implementovať základnú logiku hry na základe návrhov z minulého cvičenia.

Úvod

Postup

Krok 1

Úloha 1.1

Vytvorte triedy jadra hry v jazyku C# podľa návrhov z minulého cvičenia.

Poznámka

Pred začatím implementácie návrh môžete prekonzultovať s cvičiacim.

Úloha 1.2

Vygenerujte metódy vlastnosti a konštruktory podľa pravidiel zapúzdrenia v objektovo-orientovanom programovaní.

Krok 2

Implementujte základy hernej logiky na základe návrhov z minulého týždňa. Pre pripomenutie, ide konkrétne o:

  • Spôsob generovania hracieho poľa.
  • Spôsob overovania stavov hry - či je hra vyhratá, či je prehratá, či prebieha.
  • Spôsob prechodu medzi stavmi dlaždíc , ťahy hráča.

Ak sa vám to podarí, na konci tohto modulu by ste mali mať pripravené všetko potrebné na vytvorenie konzolového rozhrania hry.