Ciele
- Vytvoriť triedy podľa návrhu jadra hry z minulého cvičenia.
- Implementovať základnú logiku hry na základe návrhov z minulého cvičenia.
Úvod
Postup
Krok 1
Úloha 1.1
Vytvorte triedy jadra hry v jazyku C# podľa návrhov z minulého cvičenia.
Poznámka
Pred začatím implementácie návrh môžete prekonzultovať s cvičiacim.
Úloha 1.2
Vygenerujte metódy vlastnosti a konštruktory podľa pravidiel zapúzdrenia v objektovo-orientovanom programovaní.
Krok 2
Implementujte základy hernej logiky na základe návrhov z minulého týždňa. Pre pripomenutie, ide konkrétne o:
- Spôsob generovania hracieho poľa.
- Spôsob overovania stavov hry - či je hra vyhratá, či je prehratá, či prebieha.
- Spôsob prechodu medzi stavmi dlaždíc , ťahy hráča.
Ak sa vám to podarí, na konci tohto modulu by ste mali mať pripravené všetko potrebné na vytvorenie konzolového rozhrania hry.