zoznámte sa s objektovým programovaním s Dizzym
Na tomto cvičení sa budete hrať. A popri tom hraní sa budete učiť. Cieľom cvičenia je úspešne prejsť pripravenú hru a popri tom sa naučiť niekoľko základných vlastností objektového programovania. Okrem toho, že sa niečo naučíte, zoznámite sa aj s Dizzym, ktorý vás bude počas semestra sprevádzať, a ktorého namočíte do svojho vlastného dobrodružstva.
Dnes je vašou úlohou hrať sa a pomôcť Dizzymu vyriešiť problém, s ktorým dnes zápasí. Hra je však vzdelávacia a samotné riešenie nebude úplne priamočiare. Chce to teda vziať rozum do hrsti.
Z tejto adresy si stiahnite hru do svojho počítača.
Spustite hru a pokračujte podľa pokynov na obrazovke.
Ak používate OS Linux, dvojklik pre spustenie vám pravdepodobne stačiť nebude. Pre spustenie najprv spustite príkazový riadok a v priečinku, do ktorého ste hru stiahli, zadajte príkaz:
$ java -jar welcome.to.yolkfolk.jar
V prípade, že sa vám hra nespustí, s naväčšou pravdepodobnosťou nemáte nainštalovanú Javu (JRE). Preto si ju pre svoj systém nainštalujte.