Bolo zverejnené 4. zadanie

Ahojte programátori a programátorky!

A je to tu - moment, na ktorý ste všetci čakali - problemset s poradovým číslom 4. Na jeho riešenie máte štandardne dva týždne a deadline je 28. apr. 2021 o 23:59:59.

Tentokrát to bude niečo špeciálne - vytvoríte niekoľko transformácií s grafickým formátom BMP. Áno, vieme, že s týmto grafickým formátom dnes veľa vody nenamútite, pretože neoplýva žiadnymi extra vlastnosťami, pre ktoré by mal byť široko používaný.

Nás však bude zaujímať práve jedna, ktorou je (obrovská) veľkosť výsledného obrázku. Dokonca tu platí priama úmera - čím väčší obrázok, tým väčšia veľkosť súboru. A to je dané tým, že dáta v tomto formáte nie sú komprimované. A to nám nesmierne vyhovuje.

Testy na Aréne sa spustia, keď… sa spustia.