Osnova predmetu

Orientačný plán prednášok a cvičení 2017/18

w. Lectures Labs/Sprints

1

Zoznam tém

Predstavenie predmetu a pravidiel, záverečných projektov. Úvod do témy vývoja a dizajnu hier, tvorba iterácií z pôvodného nápadu.

Prejsť na prednášku

2

Zoznam tém

O pravidlách a rovnováhe

Prejsť na prednášku

My First Paper-Based Game

alebo ako som svoju prv�� hru len s papierom, ceruzkou, gumou, panáčikom a kockou vytvoril

Prejsť na cvičenie

3

Zoznam tém

rámec MDA, mechanika, dynamika, estetika

Prejsť na prednášku

Through Iteration to Perfection

alebo o tom, že Návrh počítačových hier tvorí 1% inšpirácia a zvyšných 99% jej iterácie.

Prejsť na cvičenie

4

Zoznam tém

o estetike a typoch vývoja počítačových hier

Prejsť na prednášku

Paper Prototyping

5

Zoznam tém

playtesting

Prejsť na prednášku

Paper Prototyping

6

Zoznam tém

storytelling

Prejsť na prednášku

Playtesting

7

Zoznam tém

spätná väzba v hrách (feedback loop), pozitívna a negatívna spätná väzba

Prejsť na prednášku

8

9

10

Prezentácie vytvorených hier

11

Prezentácie vytvorených hier

Diskusia

Upozornenie: Do svojich príspevkov nevkladajte správne riešenia úloh a ani ich od ostatných nežiadajte! Nepoužívajte sprosté slová! Takéto príspevky budú zmazané! Riaďte sa podľa pravidiel etického kódexu.